Δεδομένα από την εταιρεία έρευνας αγοράς NPD δείχνουν ότι η επιστροφή στο σχολείο (BTS) στις ΗΠΑ, θα κινηθεί ανοδικά στο διαδίκτυο. Σύμφωνα με την NPD, κατά την περίοδο BTS2017, οι δαπάνες ηλεκτρονικού εμπορίου για είδη γραφείου και σχολικά είδη αυξήθηκαν κατά 56,4 εκατ. Δολάρια σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Με τη συνεχή ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου και την απευθείας σύνδεση παραγγελιών και λιανοπωλητών, αυτό αναμένεται να αυξηθεί κατά πολύ. Αυτό υποστηρίζεται και από τα  πρώτα δείγματα της περιόδου BackToSchoolστις αρχές του 2018, τα οποία δείχνουν ότι κατά την πρώτη εβδομάδα που έληξε στις 30 Ιουνίου, οι πωλήσεις των καταστημάτων μειώθηκαν κατά 1,3 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το ηλεκτρονικό εμπόριο αυξήθηκε κατά 1,1 εκατομμύρια δολάρια. Οι μεγάλοι λιανοπωλητές έχουν επηρεαστεί από αυτό το γεγονός ενισχύοντας την παρουσία τους στο διαδίκτυο μέσω άμεσης αποστολής για παραγγελίες μέσω διαδικτύου και επιλογές παραλαβής στο κατάστημα, ενώ αρκετοί παρέχουν προσφορές αποκλειστικά και μόνο στο web. Οι επιταγές της εποχής οδηγούν επίσης τους περισσότερους αγοραστές να αγοράσουν online. Για παράδειγμα, πάνω από τα μισά μέλη του AmazonPrimeείναι άτομα κάτω των 30, οι οποίοι πλέον αγοράζουν σχολικές προμήθειες για τα μικρά παιδιά τους, σχεδόν αποκλειστικά online.